Snart helg

Vart lite dålig på att fylla på med tankar & funderingar den senaste dygnet.. *skrattar* Men tanle på att vissa bara skriver i sin blogg var tredje vecka så kanske jag klassas som en manisk liten skribent! ;-)

Igår när jag kom hem från jobbet var det en prolla som gällde innan Sara hämtade upp mig för träning. Vi skulle på OK först eftersom mina böcker från bokklubben kommit....samt den nya mp3-spelaren & hörlurar som jag beställt från tbh.se. Väl på Ego blidde det axlar & sen avslutade jag med 45 minuter på steppen. FATTA hur äckligt jobbig steppen är om man ser till ett löpband osv!!! *shit*

Väl hemma efter en prolla & kolis satt jag mig & lekte med mp3-spelaren så den kan jag i det stora utan & innan redan.. *skrattar* Ni vet hur det är....man slänger instruktionsboken & sen knappar man sig fram....vad det än e som man har handlat.. *haha*

Drog även iväg en beställning på 16 kilo prolla oxå, inte till mig endast. Sara ville ha 4 kilo & Åsa & Nino ska dela på resterande 8 kilo. Smakerna jordgubb & choklad blev det. När jag tänker efter....helvete.....jag har blåst sjukt mycket pengar denna månad som knappt har börjat. Fast det är BARA på bra saker så jag har inte dåligt samvete. =))

Nu ska jag på möte & sen är det lunch & efter det ska jag på möte nere på Norede. *pheeew*

Efter jobbet ska jag på blåbärstippen & slänga min tv, sen ska jag hem till mor & far för att formatera om deras dator som håller på att knulla sig!! Skulle gissa att jag tar middag där oxå....sen vet e faaan vad lilla jag ska hitta på. Nån som har nått förslag??

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback