Snabbis..

Om man fick det som rubriken sa så.. *skrattar*

Syftade mer på att detta inlägg kommer bli kort....måste skriva av mig lite! :-)

Jobbat som en dåre sen jag kom idag, typ som alla andra dagar denna veckan. Men det är härligt på samma gång....skulle jag gissa på vilken veckodag vi befinner oss på idag hade det lätt blivit onsdag OM jag inte visste att det var fredag. Snabb vecka = bra vecka!!

Snart är dagen slut & jag ska träna....sen blir det basken med Henke igen. Håller kanske på att bli vårat nya nyktra fredagsnöjje detta. *haha* Hade sjukt roligt & trevligt förra ggn iaf.

Fick även köra mor & fars nya bil igår. En XC70 2,5T.....klart mysig bil att glida omkring i. FET vill jag lova, man sitter högt & den hade faan all tänkbar utrustning oxå. Me like. =))

Lunch om 35!!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Vet du vilket lag du skall heja på idag då Bengis? Vita och röda tröjor är vårt lag! Samma som Timrå.. (hoppas jag har rätt nu)

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback