Skum känsla

Sitter här 40 minuter innan lunch med en skum känsla i kroppen. Precis som att jag skulle ha feber eller vara riktigt förkyld även fast jag känner mig fräsh! Feber kanske jag har, men då är det ingen kraftig sak...för det SKA man känna av hoppas jag på.. Det är jhu inte varje vecka man har det & därför har jag inte den inrutade feelingen för hur man känner sig.. *skrattar* Ni förstår vad jag menar va?!?! Riktigt förkyld är jag inte heller, det märker man av betyyyyyyyyyydligt lättare!!

Men nått är inte riktigt som det ska då jag till och med frös på morgonfikat idag.....och då är nått fel. Jag har sjukt svårt för att frysa...bla om mina händer....så när de är kall & frusen vet jag att nått inte riktigt är som det ska.

Men tiden får la utvisa om jag är "frisk" eller "frisk".. *haha*

Träning ikväll då, skulle gissa på att jag bör hoppa över den. Men då brinner la syster av! *suckar* Ska klippa mig idag oxå...strax innan klockan 16,00 kommer jag bli snyggare.. *fnissar*

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback