Skallebang

Trodde det var en tillfällig skallebang som jag hade under gårdagen. Men tydligen så var fallet inte så. *less* Får la försöka söka efter nån alvedon lr dylikt här på jobbet. Vi för inte ha huvudvärkspiller längre eftersom det strider emot våran missbrukspolicy. FUCK `N SHIT, men det går bra att sälja snus & cigg istället nere i matsalen. Vad faan är missbruk egentligen! Kaffe, Te, Godis osv...särskilj detta åt mig på ett bra sätt.....annars är det bara att knipa käften. *muttar* Blir så jävla trött & ljuskänslig av skallebanget....samt att jag i detta nu redan är lätt irriterad över nått som inte finns. En typisk sk : har du vaknat på fel sida av sängen-moment!!

Ikväll kommer det en snubbe från Härnösand för att kika på mina steroedelar, hoppas han vill ha det. Annars blir det nog OBS och deras återvinningsstation. Orkar inte lägga ner hur mycket tid för att få grejjerna sålda. Ska jobba bort tv-bänken oxå, sen är det sweet hemma.

Om allt blir som jag vill kommer min hemmabio innan fredagen är slut & då ska jag inte lämna min lägenhet på heeeeela helgen. Ska lösa den större delen av avbetalningen till den sista denna månad & därefter ska jag fara till Boom för att handla soffa. När jag ändå ska göra av men pengar är det dumt att inte slösa på nått man tycker om.

Jaja, en eller nio koppar te på detta....eller ska jag ta mig en kopp Java istället!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback