Sidsjön

Efter lite övervägande av min häla så fick syster skjutsa mig till Sidsjön dit massa vänner var & åkte pulka. Helt underbart bra & rolig ide.. :-) Själv tog jag det vldigt stilla i jämnförelse till alla andra härliga "barn". .*thihi* Vi som hade roligt var Moi, Henke, Baby, Sandra, Jenny, Mumin & så kom Pills en sväng på slutet.
Henke & Bengis

Tyvärr fick de bara åka i pulka-backen.....liftgubbarna eller vilka det var sa åt gänget inna jag kom upp & gjorde mitt lilla gästspel. Tur att det bara var 22 grader kallt där uppe, kikade nyss ut på min temp & de vara "bara" 16 minus.

Nyss duschat & ska la om lilla studen lägga mig & läsa eller se en film, enligt termometern har jag liiiite feber & det känns faktiskt kukigt!!

Henke sa att det är basket på fedag igen, låter supernice i mina öron. Saknade det lite den förra fredagen då jag & Jörgen hade vår kväll! *skrattar*

Ni får ha en fortsatt underbar kväll nu!!

Blir SÅ sugen på plättar av den här bilden.
Appropå det, nån som är sugen på frukost  på lördag??
Kyliga lingon

// One Love

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yo man..;)
Haha.. ja bättre skor låter som en väldigt bra idè... brrr mina fötter är fotfarande isbitar haha...:P ska nog ta ett varmt fotbad tror jag.... sköööönt! :)

2007-01-24 @ 21:42:23
Postat av: Mumin

vilka dårar vi är! SNARK! men vi hade iaf roligt! ;D frukost, lördag?! *nyfiken* haha...

2007-01-24 @ 22:47:48
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback