Sammanfattning

Fredagen var underbar som resulterade i en eller sju wirrepinnar i förebyggande syfte. :-) Skulle aldrig pallat med att kliva ut tillsammans med Legenderna en trappa ner. *pheew* Var ärligt talat inte i det skicket heller..

Lördagen var supernice med slappning på stan...Budo & Fitness samt Moyo gästade jag. Sen var det innebandy, Lasse briljerade. Han är het som en kamin nu.. Väl hemma mös jag till själv & smög den första wirrepinnen vid 20-tiden. Vid 22-tiden blev jag medbjuden på fest av Sara till Stubo här brevid, vilket var riktigt trevligt. Gick ner till Oscar vid 23 & det är alldeles för tidigt i min smak. *skrattar* Drack inget alls på Oscar & det känndes riktigt bra ska jag villigt erkänna.

Idag har jag tvättstugan & sen blev jag hembjuden på middag av mor & far vid 16,30. Inte fel med en söndagsmiddag av päronen. :-) Förhoppningsvis blir det en film eller två när jag kommer hem, ska surra med Jörgen för att höra om han är sugen att sällskapa. :-)

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback