Rolig kväll!

Var som sagt på basket ikväll, men jag börjar med dagens fika nere på Charm.

Jag & Henke hittade som sagt sällis vid Charm i form av Stefan, Björn, Ronsa & Sandra. Jag var äckligt sugen på en kopp svart guld med det blev 3 koppar rött te istället. Tog med mig nån påse hemifrån, där nere finns det jhu bara svart te! *huuuah* Jag tycker själv att jag under mina 5 dagar som te-drickare blivit lite utav en självutnämnd expert.. *skrattar* Eller hur är det egentigen??

Efter ett tag så dök iaf Pills & Mumin upp & då hade bordet redan börjat  spåra ur, DOCK utan min hjälp!! *host*  Beslöt iaf vid 14,30 att gå hem för att förbereda träningen.

Gick till Ego vid 15,00 & var hemma 16,45! Snabbt bra pass med 60 minuter på bandet. :-)

Vid 17,45 - 18,00 tiden gick jag & Henke bort till sporthallen för att ha en slapparkväll med basket. Fatta att sista ggn jag gick på basket måste vart -96/97 & på den tiden var det våldsamt mycket folk som kikade på våra krigare i Dragons. Så var det då...

Kan annars inte en regel, men det är alltid roligt att vråla ut vad man tycker att motståndarna & domaren gör fel. Sen lyckades jag få Henke att bryta ihop då jag hejjade på fel lag den första minuten. Var helt övertygad om att Sthlm (planja, solna eller liknande) var Dragons & vrålade så klart när det blockade & gjorde den första poängen.. *asg* Som ni alla vet....som känner mig....så är jag inte som alla andra! ;-)

SYND!! Japp, jag klarade mig inte så bra som jag hoppades...torskade fett när matchen skulle börja & tog då min första utav tre koppar kaffe. Känner mig lagomt speedad nu.. *thihi* Men bättre att ta nån kopp java än att trycka upp en prilla....för det vägrar jag!

Nä, nu är jag hemma utan en tv som fungerar & med massa tankar att besegra.

Gissar att det blir en tidig kväll tillsammans med den bok som jag plockade ner & började läsa igår. För er som är nyfiken blev det Clive Cussler´s Odysseus Skatt. De förtsa 60 sidorna började bra, ska bli spännande att se hur det fortlöper.

Ha en härlig natt & nalla gott!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback