Röd Quinoa

Nu är tvättstugan klar för flera timmar sen & jag har lyckas fixa matlådor fram tills onsdag. Lax, tonfisk, sallad & röd quinoa kommer jag att mixa i dessa lådor.
Smarrigt va??
Vart så sinnes sugen på snarra att jag syndade & gick ner på hemköp för att handla choklad....samt massa grönsaker. De sakade gurka vilket var lite synd, men jag fick iaf med mig röd lök, gul lök, paprika - röd & grön, sallad, tomater, apelsiner & massa bananer.

Såg föresten en härlig film innan jag ha handlade oxå....Night At The Museum med Ben Stiller. :-)

Kommer att dra nån till rulle nu eller så blir det en serie, plockade hem nått riktigt bra tidigare i veckan. Alltid roligt att se, speciellt med min nya tv! =))

En kopp vitt te & sen är jag redo!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback