Minnesluckan!

Vilken jävla kväll!

Smarrigt

Först droppade Erik & Jörgen hem till mig, hjälpte till att fixa mitt hemmabiosystem. OJOJ vilket underbart ljud. Henke kom förbi en sväng innan han skulle på 360 och jobba. Här hemma blev till slut bara jag & Jörgen kvar i alla fall. Snackade massa, drack ett par glas whisky & smuttade på bärs. Jag som ska ta det lugnt & inte dricka på...det gick åt helvete. Vi beslöt oss iaf att gå ner på O´learys för att slappa. Tog en sväng förbi Henke & sa hej oxå. För att begränsa drickande lämnade vi korten hemma & tog med en 500 krona för att dela på, det måste vi få creed för. *stolt*

Väl på Olles så stuffade vi & sen är det hyfsat tomt på minnen för min del.. *suckar* Vi har föresten en nota liggande där nere....så går det när man lämnar korten hemma.. *ASG* Vi är odugliga.. Whisky, jag säger bara det.. 

Idag gick jag & Jörgen ner en sväng på stan & tog lite luft,  stannade till hos Markus på Moyo innan vi tog en buffé på Biteline. Sen har det bara vart slappning på hög nivå här hemma.

Åke kom förbi & skrattade lite åt oss innan han hämtade min tv-bänk som han köpt. Så mitt vardagsrum börjar se sjukt bra ut nu. :-)

L-G droppade nyss in oxå, så nu är det film & cola som gäller för imorgon ska vi till Hassela och åka bräda. Det var två år sen jag åkte sist, så hur ska detta sluta?? *thihi*

// One Love

Kommentarer
Postat av: LillMarris

Haha men Bengan!!! :)

Postat av: djhenke

VILKEN JÄVLA KVÄLL DE VART! och natt om man kan skriva så utan att det uppfattas fel =)

2007-01-22 @ 23:52:04
URL: http://www.phaat.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback