Las Vegas

Vaknade runt 12-tiden idag, så jag var nog i behov av den vilan som jag fick!!! Blidde en skål med All Bran & Prolla till frulle.....innan jag intog ryggläge i soffan.

Henke börjar med sitt nya arbete idag oxå, rikitgt glad för din skull vännen! Det kommer bli HUR bra som heslt det där....bara du håller mig posted under tiden.. *thihi*

Nu har jag blåst 5 avsnitt av den underbara serien Las Vegas.....det finns bara en Ed Delaine!! Funderara annars på att hacka upp lite grönt & värma på min kyckling tillsammans med lite röd.... :-) Det eller så slappar jag helt ut & beställer hem en blandsallad.. *haha*

Kommer nog att tillbringa kvällen under en filt eller täcke i soffan medans jag slår på en serie som många av mina vänner klassar som den bästa EVER....Battlestar Galactica. Lånade hem 3 säsonger samt filmen som var starskottet för allt...den kom 2003, med samma passande namn! =))

Kan la bara passa på att säga till er alla att min hals börjar knulla sig oxå....eller är det öronen. Så sjukt svårt att hålla isär dem när den ena påverkar den andra.. *suckar* Men jag har jhu mirakelmedlet Vademecum hemma oxå..

Höres sen!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback