Jaaa du!

Här händer det saker...nyss kommen från detta årets klart ROLIGASTE fest hos Ola! Kvällen började med att vi kikide fotboll hemma hos mig...sen vid 18-tiden gick vi ner till JD som bjuppade på middag...en underbart smarrig middag i form av taccoapaj  & sallad!! =))

Sen trampade vi över till Ola där blev vi ett underbart gäng i Ola, Roger, Kicka, Pete,Lg,Eric & jag....sent kikade Björn, Tony & hans vän över... =) Sjäv passade jag på att gå hem när de skulle på krogen, duktig kille va?? 

Uppdaterar er imorgon!!

N´d JD.....i love u mate....never forget!! J&B 4-ever!!!

/ One Love


Kommentarer
Postat av: Baby

Du är lika duktig som mig du! :) jag har varit hemma 2 kvällar i rad jag och myst i soffan.. ikv är hjärtat i sollefteå så jag har myst med kissarna ikv, men ändock! =) Nu sova vännen, puss o kram!

2007-01-14 @ 00:51:50
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback