Illa

Förlust mot färjestad & två nya spelare skadad.....detta blir faan bara värre & värre. Lägger ALLA tre målen på Backlund som var riktigt dålig i den första perioden. Åååå vad faan håller Hedström på med, han ligger LÅNGT under sin normala nivå. Skapar inte ett skit & det är illa för hela laget. Jaja!! Så är det ibland!!

Hade henke & Frasse på besök oxå, alltid trevligt att ha er här grabbs!! Skickade mess till ett gäng vänner under fm för att fråga om de var sugen på att se matchen & bara vara lite grabbig...men de var bara de två ovannämnda som gjorde sig besväret att svara. Lite dåligt tycker jag, går snabbt att bara säga nej!

BRY, som Markus skulle säga!

Körde annars ett tempo-pass rygg med syster för att hinna med 25 minuter på steppen. Ökade tempo då jag bara skulle gå halva den utsatta tiden.....det var riktigt dumt men underbart! *skrattar* När jag väl e på G funkar inte mycket vett.. *pöss* Hann iaf hem till den utsatta tiden så..

Hoppas det gått bra för Sara & målat oxå, den stackaren hade det på sin agenda för kvällen. En klen tröst e att jag slappade för dig med gumman! :-)

Neee, nu lägger jag ner denna dagen. Ett par sidor i boken & sen blir det natten!!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Alltid lika trevligt och bli bjuden bubben! Sorry om jag kanske dock satt lite mycket vid datorn, Tusen tack för det, har det jag gör ikväll =) Hörs imörra... PÖSS & KRÄM

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback