Hockey mys!

Snart har man lagt denna arbetsdagen bakom sig oxå. Känns riktigt bra, vart lagomt produktiv & företagsam. Finns nån grejj som ligger på mitt skrvibord som MÅSTE fixas...ska surdegar. *suckar* Jaja, det kommer en underbar dag imorgon med. :-)

Träningen hägrar vid 17, det är ryggen som ska bombas sönder ikväll med en avslutande stepp. Känns helt jävla fantastiskt underbart att redan veta att jag kommer må dåligt om 1,5 timme..  *skrattar* Tur Sara driver mig med alla medel som finns, perfekt med syster som träningspartner!

Kl 19,00 börjar hockeyn mellan Färjestad - Timrå, jag har bjuppat hem Henke. Chris, Thomas, Lg, Frasse, Markus & Jörgen. Kommer alla blir det ett bra tryck....men det e la bara Henke som sagt att han kommer ÄN så länge.

Ägnar min granne en trappa ner ett par extra tankar denna dagen oxå, love u mate! J&B..

Nu är det dags för en kopp te & sen ska vi på möte kl 16,00 med alla chefer & dyligt....ska bli riktigt spännande & se om jag har mitt jobb kvar imorgon. Eftersom jag är så pass blyg & ödmjuk kommer detta att bli bra. För viss är jag det?? Privat alltså...på jobbet vet jag att jag e ett svin!!!

// One Love


Kommentarer
Postat av: djhenke

Vi kan mysa tillsammans du och jag! Chris kunde tyvärr inte komma, Hon är bjuden på middag! Se u later dude...

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback