Härligt..

Ikväll plockade jag via Pay Per View hem matchen mellan Timrå & Frölunda. Mycket bra intiativ av mig faktiskt. Timrå lyckade vinna med 5-1 & tog tre viktiga poäng i kampen mot serieseger, nog för att det är en bit upp till första plats....men med fullt lag ska det ordna sig! :-)

Fick främmande av Henke, Chris, Lg & Tillan som avnjöt matchen med diverse tillbehör i form av snus, te, kaffe & vin!! *skrattar* Gissa vilka som njöt av vad??!!??!!

Måste ägna mig käre soulmate JD en tanke oxå....han var tvingad på HL Display ännu en kväll med fotbollslaget eftersom halva jävla laget, om inte mer, gav faan i att hjälpa till i tisdags då de oxå jobbade. U´r a working hero mate!! J&B

Men mellan 2:a och 3:e perioden började vi surra om våran Polen-resa igen & nu bokades den in till sommaren....ännu en gång (i det stora hela iaf). Kikade igenom de bilder som jag har därifrån & hittade då denna slappa bild på mig efter frukost & de två redbull-vodkadrinkarna som ingick. :-)Bengis Polen

ÅÅååååååå nu lirar de SNOW med Red Hot Chili Peppers igen....NÄR ska jag bli less på den låten?? Det måste bli snart eftersom jag lirar den hela jävla tiden hemma. Men på någe vis så myser jag fullständigt i hela kroppen då den poppar på!!! Sjukt, jag vet....men ärligt!!

Nu är det dags att läsa lite innan jag ska kramas med kuddarna!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Thanx för ikväll dude! Nice som vanligt! Sov gott så ses vi imorogn! Ciao o kramen

Postat av: Baby

tack för ikv vännen! Jag la en tjuga i ditt kök på bänken innan jag pös, som tack för titten och teet! Nu ska jag köpa vitt the imorgon! =)kramar

2007-01-11 @ 22:41:07
Postat av: djhenke

Shit... Hur mycket är jag skyldig för kaffet! 7 koppar x ??.. Skratt! Detta är ett skämt baby, inge elakt riktat mot dig! DU är bara för snäll som vanligt! Du är bäst! Puss på er båda...

2007-01-12 @ 15:19:34
URL: http://www.phaat.se
Postat av: Baby

Jag gjorde det för att jag inte tycker bengar ska hålla på o betala för hockeyn hela tiden.. kanske fler skulle tänka så ^^

2007-01-12 @ 16:10:21
Postat av: djhenke

haha, de var första matchen som kostade och vi betalar för oss.. =)

2007-01-12 @ 16:36:02
URL: http://www.phaat.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback