Fuck it!

Nu har jag suttit & kikat igenom denna sidan & har faktiskt kommit fram till att det här nog kommer att bli bra. *skrattar* Jag är alltså inte den mest tragiske....dvs....den första av mina vänner som började blogga....och därmed är jag långt ifrån den siste..

Det kommer garanterat att bli massa förändringar här inne bara lilla puckade jag kommer fram till hur faan alla dessa oändliga knappar fungerar som?!?!?
*kliar huve*

Vad har jag annars lyckas med en underbar dag som denna då.
Dagens första 9 timmar spenderade jag på mitt härliga arbete, där jag i runda slag hann med minst 12 koppar te. Te är liksom min nya grej efter nyåret då jag lade ner det underbara svarta guld som hållt mig vid liv sen den ringa ålderna av 14. Måste villigt erkänna att jag smått stal iden av min soulmate JD...a.k.a The British Huligan!! *asg* Sorry mate, var tvingad sen olyckan med soffan! ;-)

Jaja, tillbaka till verkligheten igen!

Kom hem, käkade fullkornspasta, kättfärsröra gjord på krossade tomater med vitlök, paprika, vanlig lök, svamp, böner & den underbara Ajvar (som smaksatte allting så fantastiskt). Till den blev den en smarrig sallad & ett glas behövligt vatten.

Snackade med min gode vän Henke (a.k.a Phaat) & därefter bar det av till Ego för att köra igenom kroppen en sväng innan allt avslutades med 60 minuter på gå-bandet. Gick sinnes snabbt eftersom den visade den underbara filmen Wayne´s Wolrld på tv 4. *skrattar*

Lyckades iaf ta mig hem från träningen. Tog en prolle, strechade, hoppade i duschen.

Nu sitter jag & smuttar på en kopp rött te innan det är dags att plocka ner en ny bok att avnjuta.
Läste klart Michael Connelly´s : Fällan igår. Mycket bra bok, men den handlar ju om hjälten Bosch från L.A

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback