Folk man känner..

Det blir liksom att man inte kan hålla sig borta när man väl har börjat! ;-)

Nu har jag spanat igenom blogg-listan från Svall för att se om det fanns några vänner eller vänners vänner som sitter & bloggar utan att man riktigt vet om det. Och jag lyckades faktiskt hitta någon, fann även ett par intressanta & mysiga personer vars vardag garanterat kommer att bli spännande & rolig att följa. *s*

Nee ni underbara, nu är det dags att hämta dagens andra kopp grönt te & börja jobba lite!!

// One Love


Kommentarer
Postat av: Baby

Men vännen ! Se vad jag hittade ! Trodde nog inte att du skulle falla för frestelsen att blogga, men det var en glad överaskning! Ser fram emot att följa ditt liv även via din blogg. Keep on rockin! Kram

Postat av: Bengan

Det trodde inte jag heller om jag ska varga riktigt ärlig. Och det ska man la vara va? ;-)

2007-01-05 @ 09:08:31
Postat av: Baby

Klart man ska vara ärlig!

2007-01-05 @ 09:39:41
Postat av: Bengan

Absolut! Kommer nog att bli mycket tok-bloggande av lilla mig & då ska sanningen fram! *thihi*

2007-01-05 @ 09:56:07
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback