Fest & underbar mat

Nu har jag nyss kommit från fest där Jenny fyllde 25 år & hennes lillebror 23 år. Ganska sjukt att man som syskon kan fylla år på samma dag....sinnes läckert faktiskt. Tänker faktiskt på min mormor & morfar som fyllde år på samma dag....men att mormor var ett år äldre än morfar. OM jag inte minns fel!!

Ska börja med en redovisning av dagen först.

Blev som sagt klar med städningen mitt på dagen & därefter satt jag mig & brände ut 6 skivor till Jenny som hon önskade sig till festen. :-) Precis då ringde min syster & ville bjuppa mig på middag....snacka om att lill-killen hade flyt! *nickar glatt* Så hon hämtade mig vid 15-tiden (tror jag klockan var) & sen kikade vi på en film (lady in the water) innan det var dags att käka ris, kyckling & massa smarrigt grönt till som var värmt tillsammans med kycklingen.

Vid 18-tiden kom Markus & Jenny till syster eftersom jag skulle åka med dem till den Jenny som fyller år.. *skrattar* Det är många Jenny nu....ska utelämna dem som fanns på festen....annars blir det SJUKT rörigt! *skrattar*

Var många sköna ansikten & personer på festen iaf..
Bengis (dvs moi), Markus, Jenny, Jenny, Jonte, Jenny, Anna, Hanna, Elina & hennes syster, Angelica......GAAAAH...sen vet jag jhu namnet på killarna oxå men de vill liksom inte dyka upp i min trånga skalle för stunden.. *f´låt*
Det fanns iaf underbart smarrig mat & dryck som Jenny hade fixat....tyvärr var jag nyäten så det fick bara bli ett gäng skivor med rostbiff & brieost under kvällen....som sköljdes ner med Cola. Sen blidde det lek med Gitarrspelet till P2, vilket var HUR roligt som helst. När jag passade på att fara hem med Markus bil var det Sing Star som dånade ut tv´n. Nu sitter jag här fet & svullen efter all mat & väntar på att sällskapet ska ringa när de vill ha skjuts ner på krogen.
GUD FÖRBANNAT vad härligt det ska vara att vakna hyfsat utvilad imorgon. ;-)

För alla er som missat detta....så är jag alltså inne på en "avgiftning" igen....som vanligt under vinter-halv-året!!! Dvs. en nykter period med 2-3 undantag fram tills i början på maj. Orkar liksom inte med att vara destruktiv på heltid under årets alla veckor & månader...jag fungerar & mår bäst med äckliga rutiner & en fantastisk struktur. Ni som känner mig vet vad jag surrar om.. *skrattar*

Såg föresten att Timrå vann mot Modo oxå...starkt....hoppas detta håller i sig nu. Men helt lag utan skador finns det inte många som tar poäng mot dem, som syntes under de första 20 matcherna eller så.. :-)
Nu är det bara Henke & mitt Manchester som jag med spänning väntar på..

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback