Dags att nalla

Nu har jag skjutas hem Markus & Jenny efter deras snabbis nere på Oscar. Där var det tydligen HUR lite folk som helst. 40 stycken där inne & deras sällskap bestod av 15  pers... Inte roligt när man får vara helt själv inne på dansgolvet jhu....ska jhu kunna stuffa med någon oxå.. ;-)

Sitter annars & smuttar på en kopp rött te samt tänker ut ett bra, skönt & härligt upplägg utav morgondagen. 

Börjar nog med en prommis när jag vaknar & efter det en smarrig frulle. Sen e det nog dags att vara nyttig nere i tvättis innan det blir dags att laga lunchen samt ett gäng matlådor så jag klara mellis & lunch för måndag & tisdag. *mmm, så får det bli* Sen måste jag försöka lista ut ett sätt att få se Manchester med Henke, annars kommer faktiskt söndagen  att vara misslyckad.. *suckar*

Neee, snart e min kopp slut & det är dags att läsa lite!

//One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback