CP-dator

Bara för att jag & Jörgen skulle njuta av det två sista avsnitten av lost som fanns kvar började min dator såklart att strula. Iof var det som VANLIGT Jörgens fel som skulle fixa massa saker för att de skulle bli superbra för mig att låna filmer från annat håll! *asg*  Satt och försökte fixa detta i över en timme inna  jag lackade ur & gav upp. Fick till & med nån EXTREMT kukigt på jävla hamachi oxå. Det som fungerat klockrent fram tills nu..

Jaja, vad e la en bal på slottet??

Gick iaf ner till Jörgen, tur han bara bor våningen under, för att se de sista avsnitten. Blidde ingen riktigt halv-säsongsavslutning med superspänning. Eller så är vi bara för skadad....skulle nog gissa på det. Så du slipper påpeka det...Henke!! *hahaha*

Smuttar i detta nu på en kopp rött te för att stilla skallen lite. Har faktiskt druckit kaffe hela j**la dagen. Inte speciellt bra då jag fått det mesta av giftet ur kroppen.....men ibland blir det så. Jag pallade inte av min skallebang som var inne  på den tredje dagen & därför beslöt jag mig att ta en kopp till design-mötet vid 09-tiden! Sen eskalerade det bara. *suckar*

Imorgon är det fredag & jag känner att kvällen kommer bli.....nått!!
För det är väl inge basket imorgon va?

Kanske ska läsa lite innan det e dags att krama kuddarna på allvar. :-)

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback