Battlestar Galactica

Allvarligt, så bra!

Nyss sett klart filmen som ledde till serien. Den var lång, över 3 timmar, men jäkligt bra. Fantastisk cliffhanger måste jag villigt erkänna.. *s*

Battlestar Galactica

Mår annars hyfsat med tanke på hur sjuk man kan bli.... Men som Einstein brukade säga på sin tid, ALLT är rellativt!! TACK för den, för hur skulle annars världen i stort se ut. Orkar inte gå in på det nu, men jag har iaf känningar av halsen, är allmänt slut & ska ta febern nu innan jag ska krypa ner & nalla.

Min förhoppning är att jag vaknar som en ny människa imorgon & jobbar ikapp mig för att avsluta jobbveckan med basket tillsammans med Henke & gäng!

Nalla sött när det är dags för er!!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

BASKETBALL TONIGHT =)

Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:53:28
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:30:09
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback