Takida

Jag är kär....på nytt...som så många gånger förr.. Takida har på nytt tagit en stor del av mitt musikaliska hjärta & jag myser för varje sekund av denna ny-gamla kärlek. .-)

För er som ALDRIG lyssnat på den, låna hem dessa låtar...så är eran kärleksresa påbörjad.. =))
Give In To Me
Jaded
Die Alone
&
Reason To Cry

Annars har jag inte lyckas prestera så mycket under dagen & kvällen som jag önskat, men är man krasslig så e man. *less* Tog nyss febern då jag hade en ilande känska efter ryggraden....ååå den elaka jäveln visade att jag ligger  grad över min normala temp...så det blir la till att sova & dricka massa massa under morgondagen oxå!!!

Det som jag iaf har hunnit med är 3 avsnitt av Battlestar Galactica, 3 avsnitt av Boston Legal & nyss avslutade jag den 4 avsnittet av Las Vegas. Ojoj vad bra serier det är.....men frågan är om jag & Jörgen inte betade av det bästa under gårdagen. *kliar huve*

Mer än så har jag inte nu.....ni får la ha det bäst tills nästa ggn!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback