*suckar*

Less, mer less & Bengis!

Idag har jag inte gjort någonting alls som kan låta kreativt... *skrattar* Såg iof  klart av den fjärde säsongen av Las Vegas. Säsong fyra är klart den bästa av alla som gått....snacka om att det händer saker hela tiden som man absolut inte räknat med! =)

Frasse ringde vid 12-tjden & snackade lite oxå....sen var han förbi Blå kiosken & handlade lunch till oss innan han skulle vidare.. TACK vännen, det var guld värt!! Sen dess har jag i det stora sovit fram tills nu, då magen väckte mig.

Man kanske ska se Ghost Rider ikväll i brist på annat...om inte jag ska vänta på att de kommer ut en bättre kvalle på den. CARE!

Nu blir det 2 liter vatten!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback