Snyggt Bengis

Vaknade nyss av att mobilen pep. Hade ett mess som jag inte märkte av inatt då det kom, men   det var la lika bra att jag, vi & oss fick sova på det!

Det stod i alla fall korta drag nått mindre bra, vilket inte alls känns någe bra eftersom själva messte kom från en av mina bästa & allra närmaste  vänner. Nu vet jag att vi har samma intressen i just denna fråga, annars tror jag inte att de skulle vara riktigt såhär. Men det kanse jag har fel i, vad vet jag egentligen!!

Nog för att jag var slarvig igår, men jag var definitivt inte så slarvig eller hård som messet från min vän idikerar. But well, that´s life!

Jag älskar min vän, väldigt mycket, som med alla mina vänner som jag står nära, samtidigt gillar jag den tredje parten i detta fall oxå!!

Nu måste jag rensa skallen så det får la bli en prommis!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback