Snacka

Var länge sen jag var så här trasig av att jobba. Känns underbart, men på samma gång jäkligt jobbigt. Ni vet...när man står med ena benet inne & det andra ute så känns det inte alltid så bekvämt. Fast de kommer bara vara kaos på detta sättet i 2-3 veckor till innan jag befinner mig med bägge benen på samma sida igen! *skrattar* Känner hur jag fulllständigt yrar till detta, men Care! Kan inte smälta det ändå, var flera flera flera månader sen jag matade min skalle på äkligt mycket information på  få dagar.. *pheeew* Nog för att det kanske inte säger er så mycket.. :-)

Kom hem från jobbet idag & då ramlade Janne in från Umeå. Roligt att träffa lill-bubbas innan han flyttar igen. Snackade lite, hänge lite & drack såklart ett par koppar Java för att linda min fruktansvärda skallebang. Sen har jag sovit en sväng i soffan, zappat mellan kanelarna & bara kännt lugn. Nu ska jag se Simpsons & sen blir det sängen. Har ingen energi kvar i kroppen, den känslan kan jag garantera er ÄR fruktansvärt sällsynt. Ååå då har jag ändå INTE tränat idag!
*ännu ett pheew*

Nee alla kära, höres imorgon!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback