Seriedag!

Pappa Jörgen kom förbi mig vid 12 tiden med varsin pizza som han plockat upp på San Remo! Sjuuuuuuukt smarrigt....tack bro!!

Sen tog vi vårt åick & pack en trappa ner & har sen dess kikat oavbrutet på serier. Helt jävla underbar dag. Peter kikade oxå förbi...men d var la vid 15-16 tiden. Han med 4 avsnitt av Lost, 4 avsnitt av Heroes & avslutade med 5 avsnitt av Prison Break. =)) Ja...jag vet....vi är dårar som kastar bort en hel dag & kväll till att bara se serier....men det e så skönt att bara vara. *thihi*

Nu ska jag bara diska det lilla jag har liggade så måndagen blir lika fantastisk som jag redan nu kommit på att den ska vara. ;-) Sen blir det en dusch & efter den ska jag greppa min bok.

Hoppas eran vecka kommer bli lika bra som min!!

// One Love

Kommentarer
Postat av: LillMarris

Haha ja jag är ju alldeles för släpphänt när det gäller lilla Spättan! :D Är du ledig idag du? :)

2007-02-26 @ 11:00:52
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback