Onsdag kväll!

Missade helt att blogga igår, men det var för att denna sidan var segare än karlsson klister! *less*

Kvällen i kort..


Kom hem, kikade på Battlestar Galactica & Thomas ringde. Hade hade vart på Byggmax & fixat saker till sin lägenhet. Var lääääääänge sen vi umgicks så han droppade in på en kopp Java. Efter första koppen ringde Markus som var på vag hem från jobbet, även han droppade in. Sen satt vi & snackade fram till 20-tiden om affärer, hemsidor osv. Chansar att du förstår vad vi surrade om Henke! ;-)

Vid 20,30 ringde Jörgen & även han droppade upp innan det var dags för hans fotbollsträning. Vi kom in på roliga klipp & bröt ihop när vi snackade en kille som skiójjade med sin polare. Sök på
www.youtube.com - electric shok. Klipper som ligger etta eller två...samma lika! NJUT!! Tydligen var alla överens om att jag skulle kunna göra det där mot mina vänner.. Det skulle jag INTE alls det.. *host*

Sen gick grabbarna hem & då slog jag på Man.Utd som spöade sina motståndare Watford med 4-0... Henke kom in i den 65:e och gjorde det avgörande 3-0 målet. Så bra spel med han & Rooney. =))

Höres sen!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Berätta, hur går snacket, är dom nöjda än så länge?

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback