Mer skumma

drömmar...

Kommer ihåg att jag hade ett helt gäng inatt oxå....fast det var bara den precis innan jag vaknade som finns kvar i minnet. I korta drag hade min granne Jörgen fått nys på något sinnessjukt sätt att Sverige skulle drabbas av en bostadskrasch.....dvs att alla lägenheter skulle droppa 2000% i värde. Han hade skickat ut sin lägenhet på blocket & skulle sälja den för nån summa, som jag inte minns. Jag fick panik & skulle lägga ut min på blocket oxå, men då strejkade min dator så jag sprang ner till Jörgen. Där fungerade inte blockets hemsida...så jag skulle låna Åkes bil för att ta mig till mor & far....men då fungerade inte den. i PANIK sprang jag till Esplanaden för att ta bussen...då hade de slutat att gå till Skönsmon.. Sen vaknade jag!! *skrattar*

Snygga drömmar va...ojoj!

Neee, nu är det dags för fika & en kopp Java!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback