Måndag!

Kvällen var slapp med ett kort & bra styrelsemöte. Som vanligt kommer vi fram till bra saker, men det är för att vi är en bra sammansatt grupp. Jag ger oss alla tummar upp!!

Sen slappade jag till det hemma med lite Battlestar Galactica. helt sjukt vad bra den serien är, var tvingad att se klart den andra säsongen ikväll....men en hyfsad cliffhager till nästa säsong. *myser*

Ser fram emot morgondagen, det kommer bli en undebar dag. Det känner jag redan nu, och då kommer det bli svårt att stoppa mig. Klockan är satt till 06,00 då jag har hyfsat mycket att göra, men det e då som jag fungerar bäst. =) Längtar sjukt mycket till träningen nu oxå, det var nångon dag sen jag fick chansen att misshandla kroppen på det sätt den förtjänar.

Undra hur jag kommer må på onsdag, av skilda orsaker.. *skrattar* Jag ska göra ett expriment nu.. Sug på den så kommer mer infor under helgen..

Sleep tight!

// One love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback