Jag lyckades

Idag har jag inte gjort ett skit! *skrattar*

Lånade hem en film mitt på dagen, men det har jag inte sett än. Däremot så drog jag av alla de sista avsnitten av Battlestar Galactica. SJUKT BRA, längtar tills jag har 2-3 nya avsnitt hemma nu....dvs om 3-4 veckor. :-) Skulle se lite av matchen mellan Arenal  - Wigan oxå...men somnade gött i soffan. Vaknade till i paus då det visade sig att Wigan ledde med 0-1. Måste nog kika vad slutresultatet blev.. Annars har jag sett de två första avsnitten av Dexter. Ojojojojoj vad äckligt bra det var. Sicken sjuk serie, ska faktiskt dra på det tredje avsnittet nu innan  det blir dags att läsa lite & kramas med kuddarna.

Imorgon väntar en ny underbar dag & en fantastisk vecka. Tror jag redan nu lovar att jag ska vara snäll med min lever till den kommande helgen!! :-) Går inte att alltid ha handbromsen urkopplad.. *haha*

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback