Inte illa

Det kan man säga om denna kvällen....men ORKA bry!!

Hade en superbra & underbar förfest här hemma tills grannen ovanför kom förbi med sitt barnbarn på armen. Tyldigen väsnades vi fööör mycket!! *skrattar* Som det ska vara om vi har roligt. Gick ner till Jörgen & fortsatte våran förfest där utan störande grannan som klagade....jag var jhu med där! *haha*

I MIN simpla tro gick jag ner på Oscar , laddad efter en sjukt rolig förfest....

Tyvärr dök inga vänner upp, men så kan det tydligen gå då man bstämmer att ha förfest. fest & efterfest tillsammans med alla utom mig. Men så kan det tydligen gå, när man e blond & dum!

Träffande i alla fall men älskande vän & storebror Uffe på Oscar.....stackare! han som hankade sig ner för att träffa oss..gamla vänner! Nu bliev det bara jag som droppade in där, annars HADE det varait skandal!!!

Jaja, nyss kommen från Oscar...ringde den  som hade efterfest utan svar, drog även iväg ett mess utan svar!. Men så ska de la vara när man ger upp sin kväll för sina  vänner! Hoppas de hade roligt i alla fall...

På någe sätt känner jag mig sviken, men det var ingen som dog i ailla fall!

Orka bry, Care!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Du vet jag bryr miG! Hade vart med om jag inte vart och spela!

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback