Ikväll smäller det

CL klockan 20,45 om inte tiderna är ändrade från de tidigare 10 åren eller så.. =))
Mitt Manchester ska ta sig ann Lille på bortaplan, det kommer som vanligt att bli en väldigt svår uppgift att klara av. Åttondelsfinalerna i CL betyder att allt kan hända, man jga ska så klart hålla alla mina tummar.

Annars är det en häääääärlig tisdag, dock lite kallt, men solen skiner & jag är som vanligt på topp. ;-) Nyss hämtat en kopp Java & ska la börja beta av dagens skörd av produktionen innna jag sätter mig i Testlab & Inttest & kliar huve igen.. *thihi*

Blidde ingen träninig igår heller, far kom & hämtade mig vid 18-tiden. Vi skulle hyra ett släp för att kunna hämta garderoben som mor & far gett mig. De har nyss gjort om hemma hos sig & det blev sjukt snyggt & bra. Och vem tackar nej till en gaderob om man har ONT om plats för sina 2 tröjer, i par byxor & 4 par kallingar.. *asg* Nu ska den bara målas om i vitt för att smälta in bättre, och eftersom jag känner mig så bra kanske det är klart i mitten på maj....men bara kanske!! *haha*

Nee alla kära, dags att slita lite!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback