Hostan tog över!

Min vecka började alltså inte lika underbart mysigt som jag kom på att den skulle.....har alltså inte offrat tillräckligt mycket till Gudarna.. *haha*  Vad ska jag offra till dig JD.. *mohahah*

Gick & la mig igår med samma hälsa som den prins jag är. Tyvärr vaknade jag med en tråkig hosta som tog över min natt jhu mer den led. trodde i min enfald att det skulel bli en dag på jobbet i vilket fall...men när jag väl var uppe & stod i duschen kännde jag att så inte skulle bli fallet. *muttrar*

Sov vidare ett par timmar & vaknade för 50 minuter sen. Har nyss kommit tillbaka från en sväng på la stada. Fanns inge krya-på-re-saker hemma så jag har nu vart förbi hälsokosten en sväng, samt apoteket. Nu ska jag dricka 112 liter vatten & somna om. Vila, magnesyl & vätska kommer få mig tillbaka på nolltid..
*skrattar*

Höres sen!!

// One Love

Kommentarer
Postat av: LillMarris

Men naaj!! Vet precis hur det är...och har man en gång blivit sjuk två gånger så är man alltid sjuk liksom! Krya på dig massor... Godnatt :)

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback