Hemma imorgon oxå

Hemma imorgon oxå

Fuck vad less jag är på att vara sjuk....nog för att det knappt gått två dagar, men DOCK!!

Kikade febern igen, man vill jhu såklart vara medveten om skiten är på väg upp eller ner....men den ligger kvar på samma lika som igår kväll & när jag vaknade idag. För er som är nyfiken ligger jag 1,7-1,8 grader över det normala.....vilket sliter på mig sinnessjukt. Tur det finns vatten i alla fall....har utan överdrift stoppat i mig över 5-6 liter idag utan att vart på toa en gång....snyggt!! Tror kroppen tar åt sig vattnet bättre en sommaräng efter torka.. :-(

Tur man har mamma, hon var helt underbar & kom förbi efter jobbet med paj, frukt & näsdukar. Tack!

Nee, nu ska jag självdööööö lite mer i soffan & vänta in fotbollen ikväll.

Gooooooooo Manchester Goooo!!

Kommentarer
Postat av: LillMarris

usch jag lider verkligen med dig...det enda roliga är att man kan smälla i sig väldigt mycket glass samt att det går mycket roliga pensionärsserier på dagarna som man snabbt blir beroende av ;) Krya på dig!

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback