Härliga måndag

Nog för att det var minus 18 grader då jag vaknade idag, men i detta nu skiner solen & jag är på ett strålande humör! :-) Idag börjar testuppstarten i projektet på jobbet, så det kommer bli väldigt många möten denna vecka. Imorgon kväll ska vi ha lite samkväm tillsammans med alla testare som kommer hit från landet. De brukar bli riktigt roliga saker....lekar, ett par öl, god mat, massa snack osv! =)) Ölen kommer jag dock att hoppa över, men maten kommer garanterat att äta mig fet på.. *skrattar*

Försöker redan nu planera in den kommande helgen, bara för att komma bort från p.a.r.t.y.... Funderar på om jag ska snacka med syster om vi kanske ska laga middag hemma hos henne på lördag & sen dra ett par filmer hos mig. Alla som vill är ju såklart välkommen att sällskapa, antingen med käk eller film. Sen är jag riktigt sugen att dra en Knaus på lördag, men den återkommer jag till.. ;-)

Ne mina kära!! Nu är den en kopp svart guld som gäller.

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback