Gårdagen & kvällen

Kan la börja med att ta gårdagen.....jobbade som vanlgit & sen var det hem till soffan för att vila. Hade en konstig känsla i kroppen som gjorde att jag inte ville träna. Smart val hoppas jag på, känner mig piggare idag. Fast det kan lika mycket bero på den vitlökscoctail jag möljade i mig vid 21-tiden. Jörgen kikade upp vid 20,30 för att se Barcelona - Liverpool hemma hos mig, samtidigt som jag passade på att lära mig mer om mitt underbara hemmabiosystem. Spelade in hela machen & ska kika hur kvallen ser ut när jag kommer hem idag.

Liverpool skrällde nog lite i mina ögon sett då de vann en rättvis seger med 2-1. Men det var tydligt att Barcelona har STORA problem internt i sin fantastiska klubb, inte den fotbollen man är van att se dem lira. Men jag tar av mig hatten & grattar Pool till sin match...vilket innebär att de är halvvägs till kvarten nu. Måste kännas skönt även för dig Jörgen?!?! :-)

Syster ringde nyss & frågade om jag skulle träna ikväll & jag vet ärligt inte hur det blir. Har liksom inte kännt efter under dagen hur kroppen mår....måste göra det. Kaske det smartaste skulle vara att vila ikväll oxå, men det kryper jhu i kroppen efter en dags slappning.. *skrattar*

Om det inte blir träning så kommer jag garanterat att inta ryggläge i soffan eller sängen med den fantastiskt bra bok jag nu plöjer igenom. Fnular annars på helgen & all dess glans.....pappa fyller som sagt 60 år imorgon & det betyder massa roligt & en häääärlig helg med allt som ingår.

Kom appropå det att jag måste ringa Johan på Moyo för att meddela att hans saker är klara. :-)

Nee alla kära, nu ska jag slita sönder i en timme till innan jag vet om det blir träning eller inte!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback