Fredag

Veckan har som vanligt gått äckligt snabbt & det är la inget som jag grinar över. Behöver helgen med allt som ingår.. *skrattar* Funderar faktiskt på vad denna ska erbjuda för spännande saker?!?!

Kommer iaf att smyga iväg till Ego efter jobbet & träna samt bränna med syster. Sen skulle jag gissa att min granne, Jörgen, kommer få sig ett samtal om kvällens varande!! ;-) Fick två sena räkningar i mitten på denna vecka så jag är faan black...äger typ knappt en krona. Men man ska la kunna ha roligt ändå.. *haha* Det brukar liksom inte lyckas stoppa mig eller oss!!'

Nu är det fika & en kopp Java....åååå jaaa Henke....jag dricker många kaffe om dagen igen! *thihi*

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Fan, nu var jag tvungen och gå brygga några koppar själv! Är du och klickar nått på moyosidan och kollar vad som händer? Vill ha ideér samt kritik om vad som inte är bra osv... Tjing!

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback