Fredag med allt som ingår

*gäspar*

Idag tog jag tag i mig själv för första gången på länge! Jag vet ju hur underbart det är att vara på jobbet tidigt & jobba sönder innan alla andra kommer, men det har liksom inte gått att tagit sig ur sängen innan 07,15 på fleeeeeeeeeeera månader.. *gäspar igen*

Idag fyller min fantastiska & underbara Far 60 år. Ju mer jag tänker efter ju mer imponerad blir jag, fatta 60 år. Han ser för övrigt inte ut att vara en dag äldre än 50, samma gäller faktiskt min mor!! Tror 3:e världskriget kommer vara innan jag fyller 60 år.....vilket innenbär att alla redan har dött. Men jag bugar & niger ödmjukast för min pappa som haft & har ett bra & innehållsrikt liv fram till denna dag tillsammans med sin familj, släkt & vänner.

Ikväll ska jag & Sara hem till mor & far på middag. Sara ska laga ihop nått äckligt smarrigt, fatta att jag redan nu håller på att längta ihjäl mig.. *thihi* Men den som väntar på någonting gott.. *skrattar*

Får la se när vi är klar där uppe med våran sköna & slappa kväll.....det kanske till & med blir så att jag hinner gästa Jörgen & de som ska ta en eller 18 drinkar hemma hos honom innan de ska göra staden osäker. Annars kanske jag tar mig ett par glas vin i det tysta & lägger mig i tid för att palla med allt firande för gubben imorgon?!?! Shit vad klurigt.. *hihi*

Nee, nu ska jag sätta mig & fortsätta att bygga ihop lite filer så jag kan komma vidare i Testlab & QC. Gjorde grymma framsteg igår vilket jag är oerhört stolt över. Det går bra nu, HEEY kompis.....det går bra nu!!

Vi höres sen alla härliga!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback