Fredag kväll

Tanken var att vi skulle på basket & se Dragons, men istället droppade Jörgen & Roger upp tll mig. . Vi snackade, kikade på slalom, drack ett glas vin & bara kännde lugn. Jäkligt mysigt & härligt faktiskt. Efter nån timme kom Angelica & Nina förbi oxå & nån timme efter det om Peter & Robban oxå förbi. Vi poppade lite musik, slappade & snackade massa massa sjuka saker.. *skrattar*

När klockan slog 00,00 kom vi på att vi skulle ut & kika lite....vilket inte alls var tanken från början. Hamnade först nere på 360 & drack en öl, sen kikade vi in på Players & gästade för att avsluta kvällen på 30+ (oscar för er som inte har kollen).. =)

Därinne träffade vi halva mitt jobb kändes det som, i alla fall den kvinliga delen. Syster & 13 av hennes & mina jobbkamrater hade haft fest & var ute på dansgolvet & stuffade. Som vanligt med andra ord!! *s* Blev bjuden på en underbart smarrig drink av Pernilla oxå, TACK! Annars var det vatten som gällde för oss.

Kvällen avslutades inne på Kebaben tillsammans med Jörgen & Robban. Fatta vad LITE folk det var där då....man är jhu van att det alltid e smackat med folk som ska stilla sin hunger efter en sen kväll ute.

 I detta nu ligger jag & Jörgen i soffan & kikar på FA, mellan Arsenal - Blackburn & om lilla stunden är det Chelsea - Norwich. 18,15 böjar Man United - Reding....sen ska vi og till Åke & ta ett glas vin. Sen får vi al se vart kvällen tar oss..

// One Love

Kommentarer
Postat av: Angie

hehe tack för att du inte nämnde flygbåten ;)hoppas ni hade skoj ute =)

2007-02-19 @ 16:47:10
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback