Dags för sammanfattning

Fredagen vart lika kaotisk & fylledrabbad som alla andra på förhand räknat ut utom de inblandade parter. Jag, Jörgen & Henke skulle ta ett par glas vin & göra stan....men för alla er som känner oss eller lyckades träffa oss....så vet ni att så inte blev fallet.. *skrattar* Vad ska man säga, bry??

Lördagen var en dag i slappningens tecken, för att senare på kvällen hamna hos Karis som hade födelsedagskalas. Jag & Jörgen klev över & hade det riktigt trevligt. När det väl var dags hamnade jag till en början på Oscar, men då jag var själv där bestämmde jag mig att följa efter Jögga, Tony, Björn & Anders till Aveny. Där var det riktigt lite folk faktiskt, med tanke på att det var fullt på Oscar. Lyckades inte bete mig innan kvällen var slut & snubblade i säng....det var riktigt dumt & omoget av mig. F´låt till dig & er!

Söndagen var med facit i hand riktigt skön! Dels redde jag ut mitt beteende med inblandade parter....så nu hoppas jag verkligen att ni bara myser sönder med varandra, för det är ni värd. Hamnade ute på Birsta med L-G, kikade på Boom, Unika hem, Nya Ikanohuset & Silvan. Sen avslutades kvällen med käk hemma hos Jörgen med Big Boy! Kikade fotboll & sen var det nästan dags att nalla.

Idag sitter jag här & längtar tills dagen är slut så jag får fixa bort detta styrelsemöte snabbt. Egentligen var det dags att börja idag, men det för la bli imorgon. Shit, jag pallar knappt tänka så långt....*skrattar*

Den kortare sammanfattningen av helgen är: kaos, för mycket vin, bra vänner & det bästa av allt....ingen dog!

//
One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback