Bakis-söndag!

Japp, det ska det vara.....kommer inte att lyfta många fingrar för att göra framsteg idag! 'skrattar'

Tvättstugan kl 13,00 fram tills 17,00 ca...men det e ganska stilla egentligen. Diskade iordning & plockade undan allt inatt innan jag la mig & nallade. Det var en bra terapi som jag behövde då.. *haha* Annars har faktiskt besvikelsen lagt sig över att jag kände mig lurad inatt.

Undar annars vad det kan tänkas vara för fotboll idag då....Arsenal kanske?? det kommer ge sig...som vanligt! Tror jag ska dra på de sista avsnitten av Battlestar Galactica nu så jag kan börja kika på Dexter sen. Den serien tror jag kommer slå de mesta.

Japp, så är det nån som bara vill slappa utan att lyfta ett finger....välkommen! =))

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback