Sjukt länge sen nu, f´låt!

Men killen har haft alldeles FÖR mycket att stå i den sista veckan med saker som kommer ta alldeles för lång tid att förklara....så jag kommer bara sammanfatta den sista veckan.. *skrattar*


Förra tisdagen till fredagen var jag hemma från jobbet, krasslig & allmänt dåsig.. På fredag kväll slank det även ner ett glas vin innan vi kikade ner på Open Mind.


Lördag klockan 08,00 befann sig jag & L-G tillsammans med bröderna Larsson (http://www.moyo.se/) samt massa andra sköna snubbar för att preppa inför de som komma skulle. Sundsvall Rail Style 2007 Allt gick bra att få upp....vilket slutade med att Henke lirade musik i 7 timmar medans jag stod & var speaker i samma tid. De sista 3-4 timmarna hade jag även min sidekick Ronny med mig. Underbar snubbe. :-)  Hemma runt 18,00...sjukt blöt...tog mig en napp för att bli väckt av massa sjungande vänner i form av Jörgen, L-G, Frasse, Tina, Pillan & Sondra. Missade även att torget i Sundsvall sjung för mig två gånger också...VEM av er har vart med om det?? *thihi*


20,00 landade vi på O´learys för kök & dryck...sammanfattningsvis så var min födelsedag helt sjukligt underbart bra & rolig. Tack till er alla.


Söndagen fortsatte i samma fotspår som lördagen....dvs med http://www.moyo.se/ på torget. Ni som inte var dör missade någonting helt underbart sjukt roligt. Kommer garanterat att komma massa bra bilder & reportage i olika forum....det som ligger närmast till hand är jhu såklart på Moyo´s hemsida.


På måndag morgon vid 06,00 for jag ner till  Eskilstuna & kommer stanna kvar här fram tills fredag kväll....har jag en sjuk tur hinner ja hem tills finalen i Idol. Den vill jag inte missa..


Ikväll ska kontoret här ut på en After Work i min ära, inte all s tråkigt vill jag lova. Kommer att kliva ut med flaggan i topp & vara på jobbet med den nerhissad. *haha*


Ha de bäst nu alla underbara....massa kramar till er &  mer till vissa andra!


// One love


Kommentarer
Postat av: djhenke

Tack för en sjukt trevligt och blöt i alla bemärkelse helg! Trevligt o få träffa dig igen och umgås, vi löser det sista efter helgen här! =) peace brou

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback