Onsdagsmys

Efter jobbet igår så hamnade vi = L-G, jag, Jörgen & Rille på Birsta....slappade omkring där & spanade in leksaker b.la.. *hihi* Käkade lite & fortsatte att spana.När vi kom hem igen så hjälpte Jögga mig med datorn som ska till systrer....men den jävla saken ville inte fungera.. *muttrar* Mmm, får la se hur den ska lösas.

Ca 20,30 droppade Frasse, Tina & Sondra förbi...det fanns en plan på en onsdagsöl. Länge sen jag var ut på någonting sådan faktiskt....killen är jhu nästan gubbe, glöm inte det! *hihi* Runt 22-tiden sparkade jag ut alla & gick ner till Dallan med Frasse....resten av ligan var kvar hemma hos Jörgen för att spela Giutar  Hero. Vi tog i alla fall barhäng & surrade lite med Gisse, hann med ett par öl & i mellan varven några kaffe. När klockan var strax efter 23,00 tackade jag för mig & gick hem....hade jhu en tidig dag idag.. :-) Hörde att resten av ligan var kvar hemma hos Jögga när jag gick förbi....ska ringa lillen senare idag för att höra hur de hade det.

Själv orkar jag inte med allt tisslande & semi-trams, lägger ner nu....det känns så. WE!

Neee, alla söta. Killen ska hämta en kaffe nu & sen bär det av åp möte fram tills 11,00.

Ses!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback