Mmmmmmm

Vad ska man säga om denna veckan än så länge...

Världsklass på de bra & de dåliga sakerna....sitter här & e sjuuuukt trasig i skallen. Måste hämta en kaffe så magen kommer igång igen....skallen är som sagt trasig. *haha* Får la se om jag lyckas komma hem tills 18,00 ikväll, känns rätt så OK då jag bara var på jobbet 05,56 idag....igen!! Men är det mycket att göra så får man gilla läget.

Ikväll spelar förresten Roma - Man United....ska jag verkligen orka se den??? Måste villigt erkänna att det är ett STARKT varningsskott om jag änns funderar på att tveka över att se MITT Manchester spela.  matchen slutar efter 23,00.....och jag ska vara på jobbet 06,00 imorgon med....så lite sömn kanske ska prioriteras..

Ja...den som klarar sig genom dagen får la se..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback