Helikopter

Ååååååååååååååååååååååååå, jag måste köpa mig en helikopter! FATTA vad sjukt roligt det var att leka med den som L-G handlade igår. *moahahahhahaha* Den kostar under 300-lappen med batterier. :-) Fanns tydligen en som var större & kostade ca 500 kr med batterier....så jag lutar åt att handla den. *me like* Vi höll alltså på att köra den från 17,00 fram tills 21,,0 igår.....tror inte ens att små busiga barn skulle haft roligare än vad vi hade under dessa timmar.. *thihi*

Annars är det bara dryga två arbetsdagar kvar innan julledigheten faller in & det känns så sjukt underbart. Jag ska soooooooooova massa & vila massa & sen kommer det garanterat att bli lite vin & lite whiskey oxå! *ler* Håller på att höra mig för vad alal ska göra under juldagen & annandagen....samt nyår. Ingen som riktigt har saker planerad....men de e la som vanligt när vi surrar om mig & mina underbara vänner. Det brukar alltid lösa sig ändå..

Nu ska jag hämta mig en kopp kaffe & en mugg glögg.

Höres sen alla mysiga!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback