Grattis Fia!

Idag fyller min näst yngsta lil-kusin 18 år. Fatta.....det var 10 år sen jag gjorde det med minns det som igår. *s* Grabbarna, Åke, Hasse, Näsström & Björn, kom hem till mig på fredagen (lyckat att fylla på en fredag) på pojkrummet tillsammans med en låda bärs & en kvarting brännvin (om jag inte minns fel). Där satt vi & lyssnade på musik & festade lite innan det var dags att besöka krogen. Mmmm, vilka minnen..

Annars fick jag massa främmande igår....i alla fall under ett par minuter. Det roliga var att alla droppade in & försvann på samma gång. *skrattar* Lg, Thomas, Jörgen, Sondra, Tina & Marcus kom alla förbi & sa hej. Sen försvann Tina hem & kort därefter gjorde Marcus samma sak. Då passade resten av ligan på att kliva ner till Jörgen för att spela Gituar Hero....helt underbart spel.....vilket hördes av vrålen upp till mig när jag skulle sova.. *haha*

Dags för dagens 3 kopp kaffe....sen är det bara fortsätta jobba som jag snart lyckas med 3 timmar redan!

Just!!!! Manchesters C-lag spelade 1-1 borta mot Roma igår....stort i mina ögon!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback