Fullständigt...

Har inte sovit speciellt bra natten som var igen, men nu vet jag i alla fall vad det berodde på. Förkylning stavas det....jag är så fruktansvärt förkyld att det är OMÖJLIGT att andas genom näsan...samt att halsen känns svullen så det står härliga till. Rätt skönt att det är nyår imorgon & att jag känner mig pigg. *muttrar*

MItt Manchetser förlorade igår oxå & det gjorde ont i mig. Rätt löjligt va? Själv tycker jag att det är skönt när det finns folk som har förståelse över liknande reaktioner....och det finns rätt många av dem i min omgivning. Tack alla ni underbara!! Efter matchen körde jag ut Jörgen & Ola för att sova en timme...hann knappt lägga skallen på kudden innna kockan larmade om att sovstunden var över, så man kanske kan säga att jag var i behov av sömnen. Knallade i alla fall ner i Jörgen & där sitter grabbarna tillsammans med L-G och spelar ett shoot em up spel som var riktigt roligt. Lirade det i nån timme, sen droppade även Sondra, Frasse, Stjärnan, Janne + polare förbi. Istället för att lirade shoot em up-liret så blidde det Tekken 5. När klockan var strax efter 23,00 tackade jag för mig & gick upp för att sova. Gick rätt bra....somnade direkt för att vakna 00,30.Det tog sig inte bättre än att jag fick lägga mig & läsa.....gav upp när klockan var 02,45, men bara 26 sidor kvar av boken. Kanske ska plöja igenom de sista nu?!?!

Eller så lägger jag mig i sofffan & kramas med en kudde....kan jhu för faan knappt andras ändå så! *muttrar igen*

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback