Fixa datorn & sen Birsta!

Ska snart ringa L-G, som förmodligen är hemma hos Sondra & blir bjuden på O´boy! *skrattar* fatta, jag kanske har smuttat på denna underbara dryck MAX 5 gånger den sista 15-16 åren!! Men innan dess levde jag av den....den & limp-mackor.. *hihi* Kanske var det därför som jag blev fet som barn?!?!

Jaja, när jag väl fått tag på lillen så kommer vi fara till mor &f ar för att fixa datorn som Sara ska få. Den ska mellanlanda hemma hos mig för en omformatering med div. nya proggs som skall installeras. Som vanligt är jag världens bästa lillebror & tillika grabb!! När detta är gjort så kommer bilen att styras ut emot Birsta City.....jag, lillen & Rille ska se om det finns någonting att handla åt respektive familj.

En annan viktig sak....MÅSTE in på bolaget under fredagen för att handla sönder....annars sitter man utan lättöl & kranvatten inför inna-jul-dagen, julafton, juldagen & annandagen.. *thihi*

Ha en härig kväll nu alla söta, det kommer jag ha...trots allt flängande.. ;-)

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback