Enligt planen

Hamnade hemma hos Stiernström igår med alla vänner från det gamla gardet! Tog en taxi ner till Oscar, sen snubblade jag & Karis till Dallan då Gisse ville träffa Anders! Där blev det FÖR många snapps.....vilket la grunden till den monsteruösa ninja-fylla jag sen bedrev! *skrattar* Ninjor varken syns eller hörs.....precis som mitt minne från större delar av kvällen.. *huuah* Inte lätt att vara en sargad gubbe.. Kikade föresten igenom min meddelandehistorik igår & jag lovar att det ärmånga som kliar sig i huvudet idag....folk som jag inte sett på  8-9 år som fått mess.. *hahaha*

Måste nog vart så hungrig att jag nästan dog inatt óxå....då de sista ringda samtalen runt 02,00 var till Kermit, Curres, Gonzalos & Playa. *hihi* Stort!!

Undra när de kommer alkolås till mobilen, kan inte bara vara jag som behöver det???

Neee, nu ska jag verkligen bedriva mys i de resterande 9 lediga dagarna.

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback