Bengan-Jöggakväll

Det är vad vi kallar våra dagar eller kvällar som består av snack om allt, fullständig slappning, mer snack om allt & slutligen slappning igen. Hamnar en sådan dag på en helgdag är risken oerhört stor att det blir en eller två wirrepinnar samt att vi kikar ner på la stada för att kika på folk.

Igår kväll var det i alla fall dags för en sådan dag, kände att jag behövde det & såklart fanns Bro med!! Middagen var en A La Papa, vilket smakade hyfsat bra....de har börjat snåla på såsen i dem. Illa! När klockan började krypa fram emot 20,00 så ringde jag L-G....sen droppade han & RIlle ner för att sällskapa med oss till filmen Saw IV. Alla var rörande överens om att den spöade Saw III lätt....var delvis bättre än Saw II oxå...men den bästa är fortfarande Saw I. *skrattar* Filmkillarna har tyck till...passa er.

Annars lyckades jag få en hyfsad natts sömn, konstigt nog!

Sista arbetsdagen nu inna 11 dagars ledighet....fatta vad jag ska sova ut under alla dessa dagar....fullständigt vila ut & bara vara....rätt härligt. När de är dags att kliva hem för dagen kommer L-G förbi & hämtar mig, sen ska vi handla dricka för många dagar....kommer nog ta en bild & lägga upp här så ni får skratta åt oss.. *hihi* Efter att vi lämnat grejerna hemma hos mig så bär det av ner på stan för en after work & before christmas.....sen ikväll är vi bjuden upp till syster & alla våra polare på den sidan. Det ska bli julmys i form av gröt, skinkmackor, klappöppning, lite dricka osv, men vi får la se hur allt utformar sig.

Nu är det dags att hämta kaffe igen, sen bär det av mot verkligheten igen!

Ha de gött alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback