Vilo-kväll

Kanske man kan kalla det för..

Syster ringde nyss & var lätt stressad över div. saker....så vi beslöt oss för att vila träningen idag & börja tänka på morgondagens pass istället. Helt OK för mig som inte fick så jäkla mycket sömn natten som var. Ska nog krypa ner rätt tidigt ikväll & nalla ut ordentligt imorgon.

Annars har dagen vart lyckad....fick bra respons på dagens första möte & det var riktigt viktigt för framtidens bravader inom projeket. :-) Hann till & med vara lite konstruktiv på ett par andra plan oxå...så dagen har ännu en gång vart kalas.. :-)

Hur kvällen kommer vli återstår dock att se...JD ska i alla fall på träning som vanligt....så jag får la se om det blir en film, en serie eller tv´n i största allmänhet som kommer göra mig sällskap..

Kan faktiskt berätta för alla nyfikna att jag på allvar satte mig & googlade efter ett alkolås till mobilen under lunch oxå.....men det ser tungt ut med de.. *suckar*

Dagens:
If I told you my stories and sang you my songs, Would you laugh at me? Would you pity me? What would you say if I asked of you, Not out of accident, out of loneliness, Would you shelter me? Will you shelter me?
By Hello Saferide - Loneliness is not better when you´re alone

// One Love

Kommentarer
Postat av: F

Haha. Men munnen som en strut? Jaja :)

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback